Change of plans

Var meningen att jag och Melvin skulle åkt in till stan idag vid kvart över 9 för han skulle på sin 1-års kontroll. Men dom ringde imorse vid 8 och sa att både läkaren ovh sköterskan var sjuka så vi slapp den trippen, skönt! Men ska iväg sen ändå och leverera lite produkter som jag satt och sorterade igår kväll.
Lilleman var lite mindre snorig idag vilket är skönt, dock kan det ändras fort. Jag mår dock sämre, mera snorig och kallsvettig, blä för att vara förkyld! Jag hatar det verkligen. Men men, vi får hoppas på det bästa!

Just nu sover lilleman och jag tar det lungt i soffan och hoppas att jag mår bättre snart!




..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se