Dålig uppdatering!

Har blivit dålig uppdatering nu dom senaste dagarna med varit mycket att göra och orken har tagit slut. I söndags var det iallafall hälsomässa i Gunnebo och det gick roktigt bra faktiskt, blev så inspirerad och vill verkligen komma igång nu och jobba med det här på allvar nu! Men än så länge säger pengarna ifrån ovh i början får man lägga mycket pengar och tid med det kommer dala sen.
Igår var lilleman och jag på kyrkans barntimmar först och sedan på kvällen så hade jag och Camilla en visning i gamleby som gick helt okej. Så nu ska jag bara vänta på att pengarna kommer in sen ska jag beställa alla varor ifrån 4sy olika visningar!
Nae nu ska jag bara slöa lite i soffan innan lilleman vaknar. 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se