Fredag

Igår blev det att fara till stam vid 8.00 då mamma skulle först till läkaren och sedan skulle jag hjälpa henne att hitta julklappar vilket gick toppen. Under tiden mamma var hos läkaren satt jag ich lilleman inne på BVC och lekte tills mamma/mormor kom och då gick vi först till lekextra och sedan hm för att hitta julklappar. Sedan åkte vi upp till mormor och morfar för att fika lite och jag skjutsade mormor till Elgiganten innan vi åkte och handlade innan vi åkte hem.
En trött herre en tidig fredagsmorgon.

Idag är set lördag, hallå vart försvann veckan? Fick för mig inatt att det var fredag imorgon/idag. Men jaja.. Sambon åkte in till stan för att fixa 2an vi fick på Volvon. Handbromsen funkar inte. Sen var det bara några lampor att byta men men. Lilleman sover just nu men vaknar antagligen snart och då blir det att äta lite och sedan ska vi gå över till min forever kollega och hjälpa till inför morgondagens hälsomässa i Gunnebo. Missa inte det, mellan 10-14!


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av bexollila

nej va söt!

2014-12-11 ♥ 12:23:21
Blogg: http://nouw.com/bexollila

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se