Härligt avslut

Dagen har varit lugn, började dagen vid 7 då lilleman och jag låg och drog oss i sängen till det var dags att gå upp då rörmokaren skulle komma mellan 7.30-8.00 och byta ett rör som var trasigt. Tog inga tider så efteråt hade jag tänkt att Melvin och jag skulle gå till kyrkans barntimmar men eftersom jag kom på att vagnen låg i bagagen på Volvon som sambon hade in till stan sket sig det, men lilleman var ändå snorig och jag kände mig inte 100pigg så kanske tur i oturen. 
Resten av dagen har vi inte gjort så mycket mer än att lekt, han sov mellan 10-12 ungefär då jag fick lite "egen tid" innan det var dags för bus och lek igen.
Till middag idag blev det ju självklart makaroner och köttfärssås(gubben har bestämt att måndagar är pasta-dag)
Det var populärt hos lilleman med!

Sen nu på kvällen så gick jag över till min nästan granne och forever kollega och vi tog oss en härlig promenad som blev på över 2h! Så otroligt härligt!!
Vi gick först ut till en här i gamla delen ich lämnade varor innan vi begav oss till "nya-delen "där vi bor för att dela ut flygblad inför hälsomässan vi har på söndag i Gunnebo mellan 10-14!
Så först gick vi bland husen nere vid bruket och sen ut mot vattentornet och dom husen innan vi gick åt kyrkan till där vi även mötte upp Anneli som följde med oss sista biten hem.(alla vi tre bor nära varandra) riktigt trevligt ich super härligt trots att det känns i kroppen nu när man inte är van att vara ute och gå så mycket, måste verkligen bli ändring på det, nu! Så kom väl hem runt kvart i 10 så det blev en lång promenad på strax över 2h i raskt tempo. Hade faktiskt inte så dålig kondition som jag trodde jag skulle ha!
Nae nu ska jag stänga av hjärnan och försöka sova och ladda upp inför en ny dag imorgon!



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se