Helg utan paus!

Lördagen började kl 05.10 då Melvin vaknade och VÄGRADE somna om. Suck men senare runt 10 åkte Melvin och jag hem till mamma och pappa/mormor och morfar för att baka en massa bullar!! Blev 134kardemummabullar, 140mandelmaddabullar och ca 180lussrbullar! Helt okej ändå, så morfar fick vara barnvakt under tiden ich det tror jag inte han led av direkt. :)
På kvällen grillade vi, haha 29dec och grilla, mammas påhitt ;) men gott var det iallafall! När vi kom hem och melvin somnat satte jag igång och sorteras beställningar ifrån varorna jag fick hem o fredags. Nu ska bara några kvitton till skrivas och sedan ska allt lämnas.

Idag har det varit mycket att göra med! Städat, strykt gardiner, hängt upp gardiner, tvättat, lagat mat, och städat lite till. Nu är det bara gardiner i matsalen som ska upp. Har inga dit plus att sotarna kommer imorgon och ska installera kaminen så kan bli dammigt. Suck!!
Nae god natt!! Ska försöka sova nu, trots jobbiga tankar ich drömmar ifrån inatt... 
I fredags fick vi trevligt besök utan Oskar och ella!




..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se