Kallt, kallt, kallt

Lilleman ligger och sover i soffan medans jag kollar på världscup hoppningen och fryser! Isch, det är svinkallt ute och kallt inne! Ska bli så skönt när kaminen någon gång förhoppningsvis blir inkopplad! 
Imorse vid 10.00 åkte lilleman och jag in till Västervik för att byta till vinterdäck på bilarna, ovh innan vi åkte hem passade vi på att handla lite. Bl.a. Ungsrengöring så nu jävlar ska ugn helvetet bli rent så den kan användas igen!.... 
Snart blir det att göra mat, blir hammburgare och pommes till middag, tills jag kom på att ugnen är cp så det får bli friterade pommes. Men det är faktiskt godare så blir nog bra!

Inorgon skulle jag ich Melvin egentligen in till stan och besikta Volvon men sambon gör det istället då han ska dra in skyliften han hade med sig hem i fredags då det gick riktigt tungt med kangon. ;)

Igår kväll fick jag sån jävla ångest när vi skulle sova, vet inte riktigt varför men allting kom upp, alla känslor jag till förjäves försökt att trycka undan de senaste veckorna. Men det går inte, minsta lilla grej i vardagen påminner mig. Jag hatar det! Vill bara glömma, men går inte.......


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se