Onsdag torsdag

Igår vart en heldag i stan, först läkaren sedan fika med mamma/mormor och sedan dags för rehab och träning. Passade även på att lämna lite varor idag så nu har jag inte varit att leverera längre. Skönt, eller ja tills nästa leverans. 
På kvällen igår hade Camilla och jag en visning som började vid 18.00 och var slut runt 21.00 men sedan hjälpte jag Camilla lite att plocka undan så var hemma runt 22.00 lagom seg och mör i kroppen!

Idag har lilleman ch jag varit hos mamma/mormor och passade även på att dela ut lite flygblad inför söndagens hälsomässa. Nu sitter jag i soffan hemma medans lilleman sover på golvet i overall och skor? Han var jätte trött så
Lät han sova lite. :) ikväll är det visningen igen, förhoppningsvis blir det inte lika sent ilväll, för imorgon blir det upp tidigt. 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se