Seg och sliten!

Dagen började vid 6.20 då lilleman vaknade, och jag brydde mig ibte ens att försöka somna om eftersom jag skulle upp vid 6.40. För vid 7.30 skulle jag och camilla(min forever kollega) åka till Motala för att ha en visning vid 11.00, vi kom väl iväg runt 7.40 ich var framme i Motala runt 9.40 där Camilla bjöd på lite frukost innan vi fortsatte till dit vi skulle. Ganska segt att köra till Motala och sen hem igen så känns i kroppen nu. Men med trevligt sällskap så går det mycket fortare och är mycket roligare! Sen att det var en automat växlad Saab gör mig inget! Dock valde jag fel tjocktröja idag, då det stod "fuck you I drive a Volvo" på ryggen. Hehe!
Visningen gick toppen, vi hade en smink visning där jag sminkade halva Camillas ansikte för att visa skillnaden.

Vi var väl hemma igen runt 17.30 och då hade pappa precis kommit och lämnat Melvin, dom har varit barnvakt idag då sambon jobbat med huset. Så det var så mysigt att få komma hem till sin saknade lilla plutt unge! Dock var inte mamma så rolig tyckte han. Bus ungen! Nu sover han ovh vi har precis ätit mat. Blev pizza idag, eller ja sambon tog pizza ovh jag tog en äcklig kebabtallrik med ofärdig pommes. Blä. Men men, det gick ner iallafall. 




..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se