Söndag andra november

Vaknade med sprängande huvudvärk imorse och det var bara att gå upp ändå eftersom lilleman var piggelin, dock gick det över efter någon timme och vid kvart i 11 var han så trött att jag la honom uppe i sängen och där sov han gott i någon timme. Efter att han ätit lite lunch så har vi i princip inte gjort något speciellt förutom att lekt med lilleman.
Men runt halv 4 tiden så åkte vi hem till mina föräldrar och åt mat, grillat och pommes, mums! Lilleman fick mormors hemmagjorda köttbullar och potatis vilket var uppskattat ett tag, tills han blev på dåligt humör. Men det gick över efter ett tag och till efterrätt vlc det tårta ifrån gårdagen och lilleman fick glass istället, han var inte så förtjust i tårta idag. 
Nu ligger vi döda i soffan och ska snart slänga oss i sängen. Zzzzz
Imorgon blir det kyrkans barntimmar igen!



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se