Tisdag

Dagen började vid strax efter sju då lilleman tyckte det var dags stiga upp, jag var inte lika pigg på det, men det var bara att ge sig upp ur sängen. Så efter lite frukost så var det dags för bus innan han vid 10 somnade igen och sov ungefär 1h.
Efter att han sovit åt han lite innan vi, eller jag tog tag och städade lite, plockade ihop alla leksaker som låg över hela vardagsrummet och matsalen, och dammsög av nedervåningen innan jag tog tag i den där roliga disken som av någon anledning alltid växer på hög trots att diskmaskinen är halv full! 

Just nu sover lilleman lite igen innan det sedan är dags att börja med maten och ikväll blir det lungt, tänkte faktiskt ta mig en liten promenad efter att lilleman somnat(han somnar mellan 19.30-20.00, beror på hur pigg han är.) var så härligt att vara ute och gå igår kväll. Dock blir det ingen 2h promenad utan en promenad runt i gamla delen tänkte jag. Ganska lagom. 

Sov så mycket bättre inatt när jag fått rensa tankarna genom en promenad!



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se