Tisdag

Sprängande huvudvärk tredje dagen i rad, härligt! Började dagen vid 8 ungefär och åt frukost, eller ja lilleman åt frukost iallafall, jag åt lite frukost efter att han somnade igen vid kvart i 11 ungefär. Sen sov han till ungefär kvart i 1 ovh efter det har vi bara tagit det lungt, sambon var sen hem idag då han skulle besikta kangon och sedan hjälpa sin fd granne med något så lilleman och jag fick äta mat själva. Blev kyckling, currysås, ris och jag tog wook grönsaker till. Lilleman fick samma fast utan wook grönsakerna och det verkade vara uppskattat hos honom vilket är skönt. Så skönt nu när han äter mer och mer mat som vi äter och kan sitta själv ich äta. 
Ser ut att vara massor av grönsaker, det är ungefär lika mycket grönsaker som resten av maten.


Nu på kvällen har min forever kollega varit här och visar mig hur man ger nackmassage samt att jag har provsminkat henne inför visningen på lördag, i Motala! :o
Nu ligger jag och sambon i soffan ich glor på BIG brother och är super 
sociala! Eller inte riktigt. 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se