Tredje november

Har kommit och gått. Vi började morgonen vid 8.20 då lilleman tyckte set var dags att gå upp, och efter frukosten tog vi bilen till kyrkans barbtimmar(vagnen är inlåst i bagagen då bakluckan gått i baklås) där var vi mellan 9-11.30 ungefär innan vi åkte hem, lilleman åt lite och somnade fort i sin säng medans jag låg halv död i soffan med sprängande huvudvärk, vilket jag förövrigt fortfarande har och haft sedan lördag kväll! Yess!
Resten av dagen har varit lugn förutom att sambon kom hem och var genomförkyld. Peppar peppar ta i trä är vi än så länge friska lilleman och jag. Efter att lilleman somnar har vi kollat på Sveriges värsta bilförare och just nu criminal minds! 
Imorgon blir det bara att ta det lungt, hoppas bara huvudvärken går över tills imorgon!
Världens finaste lilla kille!
Lilleman är pappasjuk och pappa är sjuk. Ingen bra kombo

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se