Det blåser, men bara lite

Ja, eller vad säger ni?! :o 
Idag har lilleman haft en sån där dag, en sån där dag där det är mestadels skrik och gnäll och ingenting, absolut ingenting är bra. Så nu på kvällen var han så pass trött att han höll på att somna i min famn och somnade på knappt 1min i sängen. Det är skönt när det är på det sättet! Men men, jag mår väl lite bättre iallafall, ganska skönt men har dock fått ont i halsen nu, suck! Men men bara le och se glad ut! Sambon har varit borta hela dagen, först jobb ovh sedan hade han lovat att hjälpa någon efter jobbet så han kom hem runt kvart i 10 ungefär och sitter nu i det framtida vardagsrummet och fixar det sista innan rörmokaren kommer imorgon! Yeey! Men men.
Trött plutt 

Redo att åka och handla lite 

Vardagsrummet är ännu inte klart, tvn och soffan har kommit in men det är fortfarande lite kvar, bl.a. ska gardinerna upp, fönsterbrädor ska upp och soffbordet och mattorna på plats. Så ja det finns fortfarande lite att göra. 

Ni kommer få se ordentliga bilder när allt är klart! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Jaana

Hej på er!
Köp Zyx finns på apoteket tabletter mot halsont kanonbra :)Tänker på er.Kram Jaana

2014-10-08 ♥ 08:36:39

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se