Födelsedagsfirande

Idag åkte jag och Melvin hem till mamma och pappa/mormor och morfar för att fira mamma/mormor som fyllde år igår! Riktigt trevligt då även min farmor och farfar kom och Melvin var på riktigt bra humör och vara gick och gick och gick. Precis som han gjorde igår kväll. Snart är det inte långt kvar tills man inte behöver vara beredd på att han ska ramla längre! Alltså att han går helt själv. 
Vi blev kvar där nästan hela dagen, kom strax innan tio och åkte hem runt halv 7. Så jag stod även för matlagningen idag. Mamma ville jag skulle göra enchiladas och bjuda på. Så eftersom hon fyllde pr igår skulle jag vara en.snäll dotter ;)
Nu sover Melvin och vi ligger just nu och kollat på AFV, ovh senare blir det onyttigt och BIG brother. 


Inte så lätt att ta bilder på en unge som inte vill vara still! 
Kan verkligen inte att våran lilla älskling blir hela 1år om exakt en vecka? :o
1/11-14 21.13 fyller han 1år våran lilla plutt!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se