Helgen

I helgen så har sambon varit hos sin mormor och morfar och hjälpt till och byta panel på deras hus så han har varit borta hela helgen i princip så jag och lilleman har varit hos mamma och pappa/mormor och morfar hela helgen för att slippa vara själva. Sen har jag inte mått sådär toppen heller, börjat halka tillbaka till där jag var vintern 2012 innan jag började att medicinera... Men men..
Så helgen har som sagt spenderats hos dom och i lördags bjöd dom på grillat. Såå gott! Sista grillningen för detta år!


Kolla på babblarna!

Förutom detta har det inte hänt så mycket. Igårkväll satte sambon upp fönsterbrädorna så nu är vardagsrummet klart till 90% kan vi säga. Ska upp lite tavlor och hyllor sen är det klart. Men tänkte ändå jag skulle visa slutresultatet! :)



Mellan soffan och vitrinskåpen skulle jag ville ha någon skänk eller något för det är så väldans tomt just nu. Men det får vi ta!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Becca

Vad fint ni har det :)

Svar: Åh tackar :)
Jonna Nilsson

2014-10-22 ♥ 23:48:49
Blogg: http://rebeccaswahn.myshowroom.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se