Läggdags!

Dagen har varit lugn, vaknade faktiskt vid 8.30 av att mamma ringde, konstigt, andra dagen denna vecka jag fått sova länge för lilleman. Men man ska inte säga hej! Imorgon är jag säker på att det ibte kommer bli så. ;)
Mamma kom hit runt halv 11 och då fixade jag ordning lilleman och runt 11tiden åkte vi in till stan för att först lämna Pumba på trimning och sedan åkte vi till maxi för att fika lite innan det var dags att bege sig mot rehab för att träna. Och innan vi åkte hem passade vi på att handla lite.

Väl hemma så var det bara att börja med maten, enchiladas stod på menyn idag och det var riktigt gott! Efter maten var det bara att ta tag i det stora disk Berget då sambon ibte tog det igår. Så först in med den rena disken i hyllor och lådor och sedan den smutsiga disken i diskmaskinen och resten för hand.

Alltså lilleman är så duktig! Ikväll har han gått och gått och gått och gått. Han har ju gått själv ända sedan har var 10,5 månad men nu går han länge och stannar, står still böjer sig och reser sig igen. Han är så ruskigt duktig min lilla skatt!
Busungen som hittade ipaden och öppnade den det första han gjorde imorse!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se