Leverans

Idag fick jag hem produkterna jag beställde i söndags, lite till mig själv och lite beställningar jag fått in. Beställde faktiskt lite just för att kunna testa och på så sätt lättare kunna rekommendera produkterna vidare, alltid enklare att prata om produkter man själv använder! 

Jag beställde denna gång ultra shake, i choklad smak, sedan beställde mamma i vanilj smak(dom två smakerna som finns) och eftersom man nu fram till får 1gratis om man beställer ultra shaken fram till den 12/10 (tror jag) så delade mamma och jag på det så vi får en var.
Anledning till att jag beställde denna shake är för att jag är väldigt dålig att äta mitt på dagen och blir då väldigt fort hungrig, och eftersom shaken är en måltidsersättning. Beställde även en shaker så man lättare kan blanda.

Andra produkter jag beställde hem var ett Sonya volym schampo och balsam, en Sonya volym mascara(innehåller ingen nickel) och eftersom mina ögon alltid blir irriterade när jag använder mascara hoppas jag denna ska hjälpa! Sen ett Sonya serum som jag testat på visningar och verkligen älskar! Huden blir så mjuk och doftar gott!
Samt beställde jag 2st aloe Vera drycker som jag har börjat dricka. Ska utvärdera senare vad jag märkt för skillnad när jag dricker denna.




Den vita dunken är tranbär och äpple och innehåller 91% aloe vera, medans den gula dunken är själva grundprodukten och favoriten! Innehåller hela 96.7% aloe vera!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se