Morgon gympa

Fick sova till ungefär sådär halv 8 kvart i 8 tills lilleman vaknade och var pigg och tyckte det var dags att gå upp, jag var inte lika pigg men det fick gå ändå. Efter lite frukost så hade lilleman morgon gympa framför babblarna och gick fram och tillbaka och stannade upp för att dansa ibland, våran söta lilla knäppis <3
Just nu sover han och jag njuter av lite lugn och ro i soffan och tar det lungt, dom senaste dagarna har varit som en berg och dalbana i humöret.... Suck!
Men men...



Fick även hem grejerna jag beställde ifrån partylite träffen jag var på för någon vecka sedan. Super nöjd!





..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se