Mysfrukost och träningsvärk

Sitter här och äter lite mysfrukost  framför tvn medans Melvin sover middag! Ganska härligt nu när jag äntligen fått honom att kunna somna i sin säng även på dagarna och ibte i soffan! 

Veckan har faktiskt varit lugn, i måndags kväll var jag faktiskt och red igen! Och guud så underbart det var att komma upp på hästryggen! Var hoppträning som stod på schemat och Gud vad kul det har! Har verkligen glömt det är att hoppa, har ju inte hoppat på över 1år :o
Vi hoppade lite studs och avslutade sedan med ett räcke på 80cm ungefär. Gick super trots att jag fick till några fegis hopp i början då jag tyckte det gick jätte fort och bromsade när jag egentligen skulle fortsatt att driva på framåt. Så hon fick sträcka sig vilket resulterade i 3-4 konstiga språng men sen blev jag lite modigare och då gick det toppen! Åhh Gud vad jag längtar tills nästa gång jag har råd att rida!! 
Igår var det daga för rehab igen och det gick hyfsat trots att tankarna flög iväg och jag hade träningsvärk. Men men, efteråt så gick jag och Melvin en sväng på stan där det tydligen var marknad, medans mamma tränade, köpte bara lite godis det var det ända jag hittade på marknaden, letade iofs inte men. Hittade dock lite inne på busfrö, en leksak som Melvin ska få på sin födelsedag som är om drygt 2veckor?!! :o sen även en fleecejacka och ett par inneskor. 
Dagen idag blir lugn, ikväll ska jag iofs iväg och jobba tillsammans ned Camilla, vi har en visning i hjorted som hon frågade om jag ville följa med på och då få beställningen ifall dom beställer :)
Nae nu ska jag bara slappa och ta det lungt. Orkar inte med så mycket meet än det nu förtiden tyvärr... 
Gammal bild på mig och Sabban som jag hoppade i måndags. Hindret ligger på 1.30m ungefär

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se