Nothing's okey

Just nu känns allting så jävla skit. Igår höll jag på att bryta ihop totalt. Lyckades trycka ner det både på gott och ont. Känner att jag börjar få magsår igen då jag börjat få mer och mera ont i magen, att det liksom hugger till som det gjort dom tidigare gångerna jag haft magsår. Så idag äntligen tog jag tag i telefonen och ringde och bokade tid till min läkare så fick en akut tid, men tyvärr om 2veckor, suck. Nu är det bara ett samtal till jag ska ringa, det som egentligen är jobbigast. Det här att gå ner på djupet om varför jag mår dåligt, ich försöka gå in i sig skälv för att förstå. Nej jag hatar det, men man måste.....
Bilden stämmer just nu väldigt bra in på
Lin situation.

Igår iallafall så var lilleman och jag på kyrkans barntimmar och det tyckte han var kul, så kul för honom att träffa andra barn med, det syns att han tycker om det. Efteråt så sov han i ungefär 1,5-2h innan han vaknade igen, en trött kille. Han vaknade inte ens när jag tog in honom ifrån bilen. 




..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se