Orken finns inte

Så mycket att göra, men orken finns inte där. Den är som bortblåst och jag vill bara ligga i sängen hela dagarna och vänta tills saker och ting blir bättre. Men tyvärr lär det inte bli så förens jag gör något åt saken. Så imorgon då måste jag verkligen ringa.....

Sak samma ikväll är det iallafall dags för jobb på H&M, inventering närmare sagt. Ska både bli kul och lite jobbigt. Att inventera är ju inte världens roligaste som finns men så kul att träffa alla arbetskamrater igen!! 
Förutom det blir dagen lugn, inget planerat förutom gos och mys med min inte så lilla bebis. Kan inte fatta tt han blir 1år och mindre än två veckor?!!!
Mina pojkar igårkväll

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se