Snart klart!

I torsdags tapetserade vi i vardagsrummet och ack så snyggt det blev! Så nöjd verkligen! I fredags kom pappa hit och hjälpte att lägga golvet, han kommer även dig för att lägga klart då dom inte hann klart innan det blev för sent i fredags och det kommer bli så snyggt med det nya golvet!! Åhh så jg längtar!
Innan
Efter( tapeten ser inte snygg ut på bilden men mycket snyggare IRL)


Igår/lördags så åkte jag på morgonen och lämnade lilleman hos hans mormor och morfar eftersom sambon och jag skulle åka iväg till Linköping för att shoppa loss!
Först åkte vi till IKEA för att köpa nya lampan och lite mera, bl.a nya tv möbler, det blev faktiskt lite modernare än jag ville ha, men det blir nog bra iallafall. Sen hittade vi ytterligare lite! Bl.a en lära gå vagn till lilleman och en stor nallebjörn, och Gud vad han tyckte om det! Efter IKEA så stannade vi på Birger kung och åt mat, och fy så gott! Varför bygger dom inte det i stan för??
Sedan åkte vi vidare till Bauhaus för att köpa bubbelbad och duschväggar till badrummet, samt lite lister tillvardagsrummet. Så runt 16.00 kom vi väl ifrån Linköping och kom dit runt 12.00 ungefär. Så när vi kom hit så kom pappa och lämnade lilleman och hjälpte till att bära in grejerna, samt att sambon föräldrar var här och satte dit nya eluttagen vi köpte. 
Hittar man ingen dubbelparkering gör man sin egen!


Montera IKEA möbler 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se