Tisdag

Dagen har varit lugn, mamma kom förut idag och fikade. Hon bjöd på färdigmackor ifrån Coop. Riktigt gott faktiskt. Efter att hon åkte vid halv 1 tiden så tänkte jag att Melvin skulle sova lite eftersom han sov en knapp timme på förmiddagen och var väldigt trött så han sov i ungefär 1,5-2h lilla plutten. 
Vid 4 var det dags att börja med maten, pannkakor stod på schemat och jg blev lagom förvånad, jag brukar i princip äta 2st pannkakor sedan är jag mätt. Tror ni ibte Melvin åt upp 2st pannkakor eller? Hade jag aldrig tippat på, men den första pannkakan försvann fort så gav han e halv till och den försvann lika fort, herregud! Men det är bra att han äter och blir stor och stark! 
En trött kille med skägg ifrån en choklad topp! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Jaana

Hej på er!
Härligt att Melvin äter :)
Pannkakor är mumsigt!
Kram på er
Hälsningar Jaana

2014-10-29 ♥ 07:40:52

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se