Torsdag/Fredag

Igår va dagen lugn, på kvällen var det dags för en visning med min handledare i Västervik. Gick toppen fast vi kom hen strax innan elva. Och uhj vad äckligt det är att köra automat när man är van med manuell. Jag fick köra deras bil igår igen då Camilla inte vill körs i mörker och dom har en automat växlad Saab. Men det gick toppen trots att det är lite obehagligt att inte trycka ner någon koppling, fast skönt ändå, bara gasa och bromsa ;)
Idag blir det också lugnt, iallafall fram tills sambon kommer hem! Då är det städdags och bakdags som gäller! Ska göra två st tårtbottnar, samt dumlekakor och förbereda chokladmoussen som ska stå i kylskåpet tills imorgon då det sista ska fixas innan Melvins farmor oh farfar kommer och firar honom. Han fyller ju årimorgon plutten!! <3
Nae nu ska jag fortsätta passa på att slappa inna lilleman vaknar. Puss och kram på er!
Sista bilden på magen! Kan inte fatta att denna bild är tagen för exakt ett år sedan! Känns så nära men ändå så långt bort!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se