Renovering

I lördags bytte sambon, brorsan och pappa fönster i vardagsrummet, blivande badrummet samt vårat sovrum och på kvällen började vi att packa ner vardagsrummet och i söndags så flyttade vi ut alla större möbler ifrån vardagsrummet förutom några möbler som inte fick plats. Sedan började han riva ut golvlisterna och på kvällen så tvättade jag taket medans han spacklade.
Igårkväll efter att lilleman somnade så målade jag om båda elementen i vardagsrummet ifrån gammal sliten gräddvit till vitt. Jobbigt och tråkigt men ack så mycket bättre det blev! Sambon målade smygarna han satt upp i söndags samt slipade och spacklade lite till.(innan vi målade
Ikväll är det dags för att måla taket tror jag, samt taklister.
Nästan alla möbler ute
Matsalen är dock överfull! 
Vardagsrummet innan renovering.
Vid tvättning av taket satte vi för plastsäckar för fönstren
Innan
Efter
Innan
Efter

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se