Det går långsamt.

Just nu går det väldigt långsamt med våran renovering av nya badrummet, det har stått still i ca 3-4v fast egentligen sen början av sommaren. Det är dock inte sambons fel utan rörmokaren som inte haft tid. Men den här veckan har han lovat att komma, så förhoppningsvis att han gör det och sedan kan sambon fortsätta. Plus att vi snart får fönstren så vi även kan fixa iordning i vardagsrummet och sovrummet med. Sambon har redan köpt golv som jag ville ha! Ett mörkt typ ek golv med lite ljusa inslag, kommer bli toppen! 
Så just nu väntar jag bara på att sambon kan komma igång och renovera så vi får lite ordning på det! 







Bjuder på lite inspirationsbildet samtidigt! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se