Jävla ha.....

Hantverkare! Förta veckan skulle rörmokaren kommit, kom inte! Denna vecka skulle sotarna komma och kolla på kaminen, tror ni något kommit?! Nae! Jävla hantverkare som lovar att komma men sedan inte gör det, inte ens hör av sig.. Ahh blir så förbannad. Jag har ju liksom varit låst hemma, inte kunnat åka någonstans, inte kunnat gå ut och gå ifall dom skulle komma.... Ja blir så jävla sur, tur det är sambon som sköter det där, annars hade jag skällt ut dom.. Så nu hoppas jag ta mig f*n att dom kommer nästa vecka. Annars ber jag sambon om numren och ringer upp och säger ett och annat.. Suck... 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se