Kallt som satan!

Fy f**n vad jag fryser, lilleman ligger och sover och jag sitter och fryser i soffan med en filt över mig! Uhja.. Lär bli bättre när kaminen blir inkopplad. 
Idag har vi varit på kylansbarntimmar och det var trevligt, lilleman verkade också gilla de och tyckte det var kul att leka med lite andra leksaker än dom han har hemma. På slutet blev han också lite mera framåt och var inte lika nära mig som han varit tidigare. Min lilla plutt börjar bli stor nu! <3
Nae nu ska jag fortsätta att fortsätta fram till att det är dags att laga mat. Ikväll är det även en djurstund som står på schemat! Ska bli trevligt! :)



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se