Onsdag

Idag är det onsdag! Hade nämligen fått för mig att det var onsdag igår? Jaja, idag var det som sagt onsdag och då var det dags för rehab igen efter 2veckors uppehåll. Skönt att få gå igenom kroppen igen faktiskt, men usch sicka dåliga magmuskler jag har då! Måste verkligen börja motionera och träna ordentligt så alla nedrans gravidkilon försvinner...
Melvin var iallafall idag hos sin farmor medans jag tränade eftersom min mamma som annars brukar vara med inte kunde följa med idag. Så passade även på att handla lite efter att jag tränat och innan jag åkte och hämtade Melvin igen. Sen blev det hem och börja med maten, hemmagjorda hamburgare och friterad pommes blev det idag. Dock fick vi oss en liten chock här hemma eftersom brandlarmet hoppade igång när fritösen var på. Suprise! 
Men men till slut stängdes det av efter att vi fått öppna upp!
Åhh idag är jag så fruktansvärt stolt mamma! Melvin har tagit sina första steg helt själv!! Så ruskigt stolt, flera gånger han jag ställt han en halv meter ifrån mig och gick sedan till mig, samt att han gick mellan mig och Jacob flera gånger. Dock så var han väldigt trött så det var väldigt vingligt. Men ooojjjj så stolt jag är! Så underbart att se sitt egna barn ta sina första steg helt själv! 


Nu ser ni lite bättre skillnad på håret! <3


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se