Regnig måndag

Vaknade runt kvart i 8 av att Melvin började böka runt i sängen(han får ligga i våran säng när han äter välling på morgonen och oftast somnar vi om tillsammans.) vr lite tråkigt att dra upp rullgardinen eftersom det regnade ute, men men hösten är väl här nu skulle jag tippa på.
Efter att vi hade ätit lite frukost och gjort oss iordning så gick vi till kyrkans barntimmar och var där mellan 9 och halv 12 ungefär, riktigt trevligt och kul för Melvin att träffa lite barn, det blir ju inte så ofta. Han tyckte dock det var lite sådär i början och var väldigt mammig men till slut så var det bättre och han var inte lila klängig. 
Efter kyrkans barntimmar gick vi hem till Camilla för att få lite jobb gjort, bl.a. Har vi planerat in en hälsomässa i slutet av oktober. Dock är vi bara i början av allt men snart är nog planeringen i full gång! 

En sur kille som fick testa sin nya jacka, dock lite stor och lite stel så han låg som en pinne i vagnen och blängde på mig. 

Vägen hem fick han vara utan jacka och låg vara med tröja och byxor(en tjocktröja över alltså) och då var det bättre! Hehe ser ni ens ungen? Vagnen-grön, åkpåsen-grön, kepsen-grön

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se