Sicken kväll

Igår kväll runt halv 11 så vaknade lilleman och vägrade att somna om. Snorig och jätte grinig så han fick sova mellan oss inatt och vid halv 1 lyckades vi få honom att somna äntligen. Han har sovit hela natten men dock så har jag sovit dåligt eftersom jag haft knappt en halv meter att sova på hela natten då lilleman han tryckt ut mig ur sängen, då min huvudkudde har legat på nattduksbordet. Ja! Så idag är jag sådär lagom mör i kroppen. 
Idag är han fortfarande jätte snorig så jag tror det kan bli en jobbig dag idag. Just nu sover han men får se hur länge han sover, han skulle behöva sova ett tag nu. Men vi får se hur dagen blir. 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se