Sjunde september

Idag har varit en lugn dag, vaknade vid 6 första gången utav att Melvin vaknade så han fick lite välling och somnade sedan snabbt om mellan oss. Så framåt 8 vaknade han igen och tyckte det var dags att gå upp. Väl uppe åt han lite frukost och lekte lite innan vis runt halv 10 åkte in till stan för att handla lite så först in på jem och fix och kollade lite samt hittade gubben lite, sedan Karlsson där jag hittade ett par söta byxor till grabben. 
Efteråt åkte vi till Jula där sambon fick ett present kort utav mig i födelsedags present så han hittade bl.a en nu jacka oh lite annat. Sedan passade vi på att fika lite på maxi medans Melvin ändå sov i vagnen och han även att handla lite innan vi åkte tillbaka hem. 
Kollade även på vm finalen i hoppningen där dom fyra finalisterna bytte hästar med varandra vilket var riktigt spännande. Men tyvärr så slutade roffe på en fjärde plats, men en fjärde plats av 153 ryttare under hoppningen är inte illa pinkat!! Och vinnare han var verkligen grym! Red felfritt med alla fyra hästar och med roddes Casall som sista häst! Jeroen Dubbeldam är verkligen värd första platsen helt klart!! Riktigt grym ryttare! 
Sedan nu på kvällen har jag haft en må bra stund, eller ja jag och Camilla min handledare. Fick bara ihop 1 gäst nämligen min svärmor men tur det för då fick jag passa på att lära mig lite och pratade själv pm lite produkter men riktigt svårt då jag inte jobbat med detta på hela sommaren och sedan inte hunnit läsa igenom papprena. Men bara träna och friska upp minnet! Jag kan ju mer än jag tror, men det försvinner när man väl ska prata om det. Så nu är det bara ladda om och ladda upp inför nästa veckas sminkstund där det iallafall blir några flera. :)
Nae nu ska vi sova. Jag är trött... Zzzzz

Busunge! 


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se