Söndag

Igår kväll blev det en lugn kväll, efter att Melvin badat och ätit kvällsmat så åkte sambon iväg till några kompisar för att umgås. Så jag fick en lugn hemma kväll igår efter att lilleman somnat. Kollade på fångarna på fortet och sedan BIG brother, och innan jag gick upp och la mig kollade jag lite på en film som gick på tv. 

Idag började dagen lugnt innan vi åkte på loppis i Gunnebo och sedan vidare mot stan för att köpa färg till vardagsrummet. Vi kom hem igen runt halv 2 så då fick lilleman lite att äta och sedan lyckades jag få honom till att sova eftersom han bara sov knappt 20 min påväh till loppisen. 
Lagom när jag skulle börja med maten så började det ju åska under tiden jag skalade potatisen så slocknade lampan i köket för 1-1,5 SEK för att sedan se en blixt och världens åsk smäll som gjorde att det skallrade i rutorna. Så lilleman blev självklart livrädd så det var bara att sluta skala potatis, trösta honom och sedan sätta sig på golvet och busa med honom istället. Kunde börja med maten sedan igen när sambon kommit hem från min bror. 
Kvällen blev lugn med bus med lilleman och nu ligger vi båda utslagna och trötta i soffan. 

Knäppisen efter att kvällsmaten är uppäten <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se