Söndag

Usch vad denna vecka gått fort, var ju nyss måndag, hallå?!
Igår/lördag jobbade jag faktiskt på h&m igen! Vilket var kul, dock lite jobbigt att vara förkyld. Men det gick ändå! Kvällen blev lugn förutom när vi skulle sova, lilleman var jätte slemmig i halsen och var jätte hes och hostade massor så han vaknade några gånger inatt. Idag är han iallafall lite bättre än igår vilket är skönt. 
Idag hat jag jobbat igen, fast med forever. Haft en sminkstund som blev väldigt lyckad. Sminkade Camilla min handledare och berättade lite om sminket och ja, det gick väl sådär men jag är nöjd iallafall. Det blir bättre och bättre vilket är skönt! Lät mig mer och mer som sagt, nästa stund jag har inplanerat ät en djurstund har jag för mig, men det är inte förens nästa vecka.
Nae nu ska jag nog ta och plocka ordning lite hör hemma innan mina killar kommer hem! <3 


Kakan ligger och sover i utemöblerna på altanen!  

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se