Stackars hjärtat,

Igårkväll såg jag skymten av en tredje tand. Nämligen en av framtänderna i överkäken. Nu idag ser det ut som om båda framtänderna och hörntänderna i överkäken är påväg fram, samtidigt! Usch inte undra på att han är gnällig pojken :( plus att han idag är ruskigt snorig och väldigt hostig.
Inatt var extremt och han fick komma in och sova hos oss och då kunde han sova. Så han somnade efter att han kommit så nära mig som möjligt och borrat in näsan i min bröstkorg, gosen! 
Han har även vaknat några gånger inatt av hostan men efter att ha fått lite vatten så har han somnat om igen. Usch tycker så synd om honom och hoppas att det går över snart. Hatar att se honom lida och inte kunna göra något för att hjälpa honom. :(


Lilleman hittade sin tumme förut igen <3 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se