Tattoo

Så ruskigt sugen på att skaffa en tatuering igen! Har två stycken jag är riktigt sugen på att skaffa som jag tänkt på länge. 
Nämligen en liknande som visas på bilden under, men bara själva texten "each day's a gift and ni ta given right" med större text och en tunnare stil, men på samma ställe.
Bild:Google

Även en liknande på bilden nedan. Men istället för hösthuvudet Melvins namn. Tänk på denna tatuering ända sedan jag fick reda på att jag var gravid. 
Bild:Google

Har dock ytterligare tatueringar jag vill skaffa, men någon gång så ska jag väl få pengar till det! ;)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se