Tisdag

Dagen har gått fort idag faktiskt, runt 10 åktevi hem till mina föräldrar och fikade lite och innan vi åkte hem åktevi ut till min farmor och farfar för att hämta lite äppelmos farmor gjort till oss. Så fick hem en halv hink med äppelmos! Mums! 
Väl hemma var det dags för att göra mat, blev våfflor idag som vi alla åt. Så mycket enklare det är nu när Melvin kan äta det mesta vi äter. Underlättar fruktansvärt mycket faktiskt!
Har inte så mycket att berätta om dagen. Eller ja. Klippte faktiskt håret på Melvin nu ikväll, hans lugg var ju så fruktansvärt lång! Blev helt okej faktisk trots att det var väldigt svårt att sitta still. 


Fick några bilder på han. Fixa bättre imorgon! 

Äppelmos i massor! 


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Susanna Maria J

Vilken fin ny kalufs :)

Svar: :) Tack, blev faktiskt nöjd ändå.:)
Jonna Nilsson

2014-09-09 ♥ 21:48:59
Blogg: http://oslofru.com/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se