Upp och ner

Igår var det dags för rehab igen för mig, så runt kvart i tolv kom mamma hit och vi gjorde iordning allting för att sedan åka in till stan för att träna så mamma hade Melvin under tiden jag tränade och sedan efter mig tränade hon. Melvin tyckte nog det var kul att vara på rehab igen, jag fick gå runt med honom hela tiden och han flörtade med i princip alla som gick förbi, och även att läsa böcker upp och ner var roligt!

Knäppis<3

Efteråt handlade vi lite innan vi åkte hem igen för att börja med maten. Sambon var hemma tidigare så han började med maten när vi kom hem, skönt att slippa göra mat! Efteråt blev det lite mys och bus på golvet innan det var dags att sova vid halv 8 och uhj så trött han var! Bad om en puss och jag fick en blandning av en puss och att han skulle äta upp mig, knäppis <3


Bilder tagna ut videon sambon filmade, finns på instagram: Eydrik

Inatt, uhj vilken natt, Melvin har vart jätte skrikig och gnällig och inte velat sova, och så feber på det! Underbart! Så inatt har det inte blivit mycket sömn ovh jag som egentligen skulle stått med Camilla på gamleby marknaden idag och sälja forever produkterna. Suck, tråkigt men kan inte dra med honom när han feber och han ingen barnvakt så, tyvärr. :(
Nu sover han iallafall igen lite och febern har gått ner lite vilket är skönt, men tror det beror på att 3tänder samtidigt ser ut att vara påväg, samtidigt!!! Usch stackarn :(
Nae nu ska jag passa på att vila lite jag med. Puss och kram på er! :)

Lite piggare efter lite frukost.


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se