Lördag

I lördags var Melvin och jag hundvakt då mamma och pappa/mormor&morfar var iväg med Galaxy för att göra mh test, så vi var där och tog hand om Aslan och Pumba vilket Melvin tyckte var kul. Speciellt när vi gick ut med dom på ängen och dom fick tockrycket, Aslan i kopplet och Pumba var lös.
Vi passade även på att gå ner till skolgården och lekte lite i sanden och åkte rutschkana vilket Melvin älskade, speciellt att gå runt i rutschkana ställningen. Bus unge! 

Jag passade även på att ta en promenad i solen med Melvin sovandes i barnvagnen och Pumba i kopplet vilket var riktigt härligt! Har ju egentligen promenad "förbud" från min sjukgymnast då jag har haft såna problem med min ena vrist. Dock så har den lugnat ner sig men nu har min höft börjat balla ur igen vilket jag kände av från och till under promenaden. Och idag har jag känningar i både vrist och höft. Fan blir så jävla trött på denna jävla kropp, dock säger min sjukgymnast att jag måste sluta bli så uppgiven med min smärta. Men det är svårt.. 
Men men bjuder på en bild på sötaste skit ungen iallafall! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se