Nytt

Igår beställde jag hem lite nytt till Melvin, passade på när H&M hade 50% rabatt på utvalda produkter. Så blev en super tuff vår/sommar jacka som jag tittat på tidigare som kostat 249:- men nu istället kostar 150:-
Sen blev det även en regnjacka som tidigare kostat 199:- men nu kostar 100:- istället samt ett par hel blåa regnbyxor som också kostade 199:- men nu istället kostade 100:-
Och eftersom Melvin ska börja dagis nu till sommaren så kan det vara bra med ett extra regnställ. Har en regn overall som jag fått låna av en kompis så länge.
Den ljusblåa jackan är den jag tittat på länge! Visst är den tuff? 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se