Simhallen

Idag blir det att åka till Oskarshamns simhall tillsammans med Camilla och henne två barn, kommer bli super kul och trevligt. Melvin har dock aldrig badat i simhall eller så tidigare men däremot så älskar han verkligen vatten och älskar att bada i badbalja vi har. Så jag tror han kommer bli.nöjd!

Igår var vi ute mestadels hela eftermiddagen och lekte med hans traktor och massa pinnar och kottar jag plockade ihop till honom så han hade något att plocka med, vi var även och gick lite i skogs dungen precis jämte oss vilket han tyckte var lite bökigt då det var lite envisa buskar som han fastnade i med fötterna. Men vi gick på ek liten traktor stig som går där och det gick bättre. 
 
Fick med oss lite blommor in också :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se