Skumma utslag

I onsdags.märkte jag att jag fått några konstiga utslag på händerna, vettefan vart dom kommer ifrån? Men vaknade i tisdags morse och hade så jävla ont i kroppen att det var sanslöst och lite feber men på onsdagen hade det gått över och hade bara ont i halsen. Men dessa skumma utslag på händerna hade kommit. Igår, torsdag, blev dom dock lite värre och typ stacks varje gång jag använde händerna, alltså dom kliande inte, utan lite stickande känsla?? 
Men men, smörjde med gelly typ hela dagen, det är typ aloe vera på tub och på kvällen hade det lugnat ner sig men dom fanns fortfarande där. Idag har jag fortsatt smörja med gelly och dom har börjat.lägga sig mer och mer. Har även dessa utslag på fotsulorna därav jag ringde 1177 idag och dom tyckte jag skulle ringa min vårdcentral så dom fick kolla på dom. Men när jag ringde esplanaden så tyckte hon nästan det var onödigt att jag ringde? Otrevlig var hon iallafall fast hon gjorde sitt bästa att låta trevlig.
För övrigt vaknade Melvin inatt och var brännhet! Likadant imorse så tog tempen på honom och den låg på höga 39.8 så han fick lite panodil och efter ett tag hade det gått ner och han var inte alls lika varm. Skönt. Hoppas bara inte han ska få dessa prickar :(

Bilden överst är tagen igår, dock såg det värre ut senare på dagen. Idag har don.lagt sig betydligt som.ni kan se på under bilden.

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se