Solig tisdag

Igår var en härlig dag, eller ja om man bortser från min envisa huvudvärk jag antagligen fått ifrån att jag putsade typ alla fönster igår och bytte gardiner och städade. Men nu är det gjort i alla fall vilket är skönt! Igår var en lugn dag, Melvin och jag var ute igår på trädgården tills vi gick över till Camilla och barnen och lekte dör ute på trädgården. Melvin tyckte det var riktigt roligt att plocka bland deras grejer och leka i sandlådan, och han var riktigt intresserad av vad barnen gjorde och sprang efter dom hela tiden. Sedan blev vi även bjudna på mat där så Melvin och jag åt där eftersom Jacob ändå var tvungen att jobba över så han kom inte hem förens runt 20.00 på kvällen och då gjorde jag lite mat till honom, blev pyttipanna och ägg, i princip det enda vi hade hemma. Uhjj.. Måste verkligen handla snart!
Kvällen blev i alla fall lugn, vi låg i soffan och slöade ända tills vi istället gick upp och la oss, båda var trötta och jag hade huvudvärk.
 
Dagen idag verkar också bli en bra solig dag så Melvin och jag har tänkt att gå ut snart efter att vi fått i oss lite och äta, brukar ju egentligen träna på onsdagar men min mamma som skulle haft Melvin hade även hon huvudvärk och eftersom jag också även idag har ont i huvudet struntar jag i träningen helt. Lika bra att ta det lite lugnt och hoppas att huvudvärken släpper. Det är sån där dov seg huvudvärk som sitter precis ovanför ögonen typ. Blää.. Men men Bara att le och se glad ut och ta tag i livet. ;)
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se