Julafton -15

Idag var det då tydligen julafton igen trots att jag har noll julkänsla. Men dagen började vid 7.30 då Melvin vaknade så vi låg i sängen och kollade på "mamma mu" innan vi gick ner för att dricka välling och äta lite frukost innan vi framåt 9.30 tiden gick upp för att väcka pappa som låg och sov, eftersom Melvin ville öppna sina julklappar, så sagt och gjort vi fick upp pappa och vi alla gick ner för att öppna julklapparna som tomten kommit med under natten. Melvin har iår fattat detta med att öppna paket och öppnade det ena efter det andra tills alla var slut. Och favoriten var helt klart kassa apparaten han fick plus en stor hink med massa olika mat och dricka. 

Vid 13.00 skulle vi vara hos mamma och pappa för att fira jul tillsammans med min äldsta bror och min syster. Vi åt god mat, öppnade paket och bara hade det trevligt innan vi vid 19 tiden åkte hemåt då Melvin var trött efter allt firande. Och jah tror att Melvin var mer än nöjd med allt han fått idag lilla älsklingen.

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se