Kalsong mannen

Alltså ja, vad säger man mer än att min unge är knäpp? Gå runt med pappas kalsonger på huvudet och är jätte nöjd?!

Den här veckan har det inte hänt så speciellt mycket har jobbat måndag-fredag så varit ledig igår och idag. Igår var Melvin och jag ute hos min farmor och farfar med mamma och pappa och bakade kringlor och bröd vilket var trevligt, förutom att jag mådde så jävla illa hela dagen(medecinbyte så nej jag är inte gravid) plus att jag hade så jäkla ont i ryggen och hela kroppen. Men förutom det var det trevligt.
Idag har jag, Melvin och Jacob varit i stan och handlat lite julklappar och mat och efter det har vi bara tagit det lungt, nu ligger vi i soffan helt utslagna och Melvin ligger och sover i sin säng, imorgon är det måndag och jobb som gäller så snart är det läggdags!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se