Vabba

Idag har jag varit hemma då Melvin åkt på min förkylning jag gått med. Han har feber, snorar, hostar och är täppt i näsan stackarn.. Men han är piggelin iallafall vilket är skönt faktiskt. Så idag har vi faktiskt klätt granen i brist på annat, eller ja, jag har klätt och Melvin har räckt mig kulorna, den lilla arbetsledaren han är! Så passade faktiskt på att ta några julkort samtidigt och jag kan inte annat än att älska speciellt en bild som blev så otroligt perfekt underbar. (kommer sist i inlägget)
Förutom detta så har vi bara tagit det lungt och ikväll har jag varit i stan och ätit julmiddag med jobbet på smugglaren, riktigt gott och riktigt trevligt, med många härliga skratt, har verkligen dom bästa kollegorna i världen! 
Imorgon blir det att vara hemma också då lilleman fortfarande har lite feber så imorgon vet jag inte riktigt vad vi hittar på. Men på kvällen ska han iallafall till sin farmor och farfar för att sova över där då jag och Jacob ska på julbord med hans jobb. Känns lite nervöst då jag aldrig träffat några på det företaget och Jacob heller inte känner alla riktigt ännu då han började i början av sommaren. Men det blir nog bra tror jag allt. :) Nae nu knackar John blund på så nu får jag lägga ifrån mig mobilen och sova istället 
Alltså jag verkligen älskar denna bild på Melvin, enda bilden som han ler på, på dom andra gör han miner eller ser allvarlig ut busen! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se