16 Februari

Idag har lilleman och jag varit på kyrkans barntimmar och han verkligen älskar att vara där! Den här gången var vi inte själva som vi var förra gången så denna gång var det roligare, och speciellt när det kom äldre barn i 4-5 års åldern. Dom sprang han efter och kollade hela tiden vad dom gjorde, och när dom satt och lekte med lego stod han bakom och iakttog dom. Busungen! 
Det är riktigt kul att se honom så nyfiken och framåt som han är, att han går och kollar saker själv och vill se vad andra gör. Min lilla pojke börjar bli stor! 
Väl hemma igen somnade han gott i sin säng och sov i ca 2h innan det var upp och leva rövare igen som vanligt. 

Han har förövrigt kommit in i någon klängighets period gällande på kvällarna. Det började med i torsdags att han vaknade och hade son hosta att det inte gick att få honom att somna om i sin säng, detta var strax efter 10 på kvällen och har fortsatt sedan dess. Men igår så hade han ingen hosta utan han ville bara inte sova i sitt rum och så fort vi tog in honom till oss somnade han direkt. Likadant nu ikväll vaknade han strax efter 9 så Jacob gick upp och han ville inte somna om så Jacob gick och lade sig med honom medans jag sitter kvar nere och kollar på criminal minds, kanske även ser på stalkar, får se hur det blir.
Förresten så är badrummet äntligen snart klart!! Igår lades golvet in och nu ska Jacob bara foga innan det sedan är dags att allting ska in på sin plats, som jag längtar tills allt är klart, och speciellt duschen! Kommer inte sakna badkaret och buntbandet vi måste använda för att stänga av vattnet med då det inte går att vrida av vattnet normalt.

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se