Dålig uppdatering

Väldigt dålig uppdatering här på sistone, men orken finns inte och det händer inte så mycket heller. Melvin har varit förkyld sedan i fredags och blev frisk igår, och jag är numera förkyld eller blev aldrig riktigt förkyld eftersom jag ökade dosen på aloe veran jag dricker direkt kör Melvin blev sjuk och på så sätt kunde jag förebygga att bli sjuk! Men jag är däremot snorig och har nu fått en jävla hosta som tar död på min hals... Suck. Men men, så kan det vara ibland! 
När lilleman fick sova emot pappa så gick det bra att somna här om natten! <3 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se