Samma gamla

Efter att Melvin inte har varit sig själv dom senaste två veckorna på grund utav förkylning och hosta så har han nu äntligen blivit sitt samma gamla glada Melvin igen. Dessa veckor har han varit väldigt beroende av mig och speciellt av Jacob och mestadels varit gnällig och trött. Han har även vaknat runt 10-tiden med världens hosta och inte kunna somna om i sin egna säng igen utan han har efter mycket om och men somnat i våran säng med oss, och sedan har han varit jätte svår att få att somna på dagarna och även på kvällarna. Har har bara gråtit och skrikit och efter 45-60min har han kunnat somna och han som tidigare kunnat somna efter 10-15min i vanliga fall.
Men i tisdags så kände jag äntligen igen honom, han var sitt samma gamla glada jag och var mer energisk på dagarna och somnade lätt på kvällen och sov länge på natten innan han ville ha välling framåt 5-6 på morgonen vilket var vanligt för honom vilket är skönt.
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se