Allt var bara en dröm..

Herregud sicken sjuk dröm jag hade inatt? Drömde att mamma och jag sprang runt i mörkret med ficklampor och arrak och pumba och skulle försöka rädda arrak, sen typ i samma dröm så bodde jag Jacob en lägenhet som såg hel skum ut? Orkar inte förklara men det var en dörr som ledde till två olika lägenheter beroende på vem som öppnade dörren? Ja lite sjukt.. Sen drömde jag även att jag var gravid och jag kunde verkligen känna den där känslan av att vara gravid och när jag vaknade imorse var det typ som "fan det var bara en dröm"
Ibland känner jag att jag verkligen vill ha ett barn till precis just nu, men samtidigt vet jag att jag inte klarar av det psykiskt just nu, måste bli mer stabil innan vi skaffar en till. Men en till blir det absolut, och man blir inte mindre sugen när man kollat på "livet på BB" på tvn. Åh!
Min finaste underbaraste lilla kille!! Gud vad jag älskar dig! <3


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se